چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین . +xa0نوشته شده در xa0شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعتxa022:13  توسطxa0Negarixa0 |xa0 ...