چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:13  توسط Negari |
چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:13  توسط Negari |
ما را در سایت عاشقم دنبال میکنید
برچسب: گیرکردم, نویسنده: بازدید: 119