سلامتیه کسی که : وقتی توی آغوش می گیریمش همه ی وجودمون میلرزه ؛ نه از ترس یا عشق بازی واسه وحشت از فردای بدون اون …!!!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۶ساعت 15:2  توسط Negari |
سلامتیه کسی که : وقتی توی آغوش می گیریمش همه ی وجودمون میلرزه ؛ نه از ترس یا عشق بازی واسه وحشت از فردای بدون اون …!!!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۶ساعت 15:2  توسط Negari |
ما را در سایت عاشقم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120